Donderdag 14 mei

Level 2: voor gevorderden
Bestaan jouw dagelijkse werkzaamheden uit marketing, communicatie en/of social media? En wil je jezelf nog wat verder ontwikkelen hierin? Op 14 mei gaan we de diepte in op vakgebieden als vormgeving, Social Selling, Google Ads en vindbaarheid, generatiemarketing en neuromarketing.

Meld je aan voor de workshops die jou aanspreken en stel zo je eigen programma samen. Past een workshop niet in je planning? Geen probleem, zodra je je hebt aangemeld voor de workshop krijg je na afloop van het online event de presentatie toegestuurd. Die kun je dan nog eens rustig terugkijken als het jou uitkomt.

9.00 > Het geheim van krachtige vormgeving

Wat is het geheim van krachtige vormgeving? Waar moet dat aan voldoen? Wat is het
perfecte plaatje? Hoe val je nu echt op en blijf je hangen in de gedachten van je doelgroep? In deze sessie behandelen we de fundamenten die aan de basis moeten liggen van iedere communicatiestrategie. We nemen je mee door de verschillende manieren om op te vallen en je boodschap over te brengen aan je doelgroep. Na deze sessie begrijp je wat het geheim van krachtige vormgeving is ūüėȬ†

Voor wie?
Voor iedereen die op zoek is naar een sterk concept achter de vormgeving van zijn communicatiemiddelen.

Deze sessie wordt verzorgd door:
Tessa Verschuren, Cows & Stars

10.00 > Haal het maximale uit Google Ads: Tips & Tricks

Hoe maak je effectieve campagnes? Wat zijn de juiste zoekwoorden, doelgroepen en hoe boek je meer resultaat met minder budget? Niet alleen¬†in huidige tijd van groot belang, maar ook met de toekomst in het achterhoofd.¬†Tijdens deze sessie¬†ontdek je hoe je maximaal gebruik kunt¬†maken van huidige algoritmes en zo effectief mogelijk inzet voor jouw organisatie. Je¬†leert welke¬†biedstrategie√ęn¬†en inzichten je kunt inzetten en¬†gebruiken om met¬†minder geld meer te kunnen¬†bereiken.

Voor wie?
Iedereen die zich bezighoudt met online marketing en informatie wil over hoe je Google Ads effectief kunt inzetten voor jouw organisatie. 

Deze sessie wordt verzorgd door:
Jelmer Dingemanse, JD Solutions

11.00 > Ken jij je klanten?

De kans is groot dat je klantenbestand bestaat uit ver uiteenlopende leeftijden. Maar wat weet jij eigenlijk over hen? Weet jij de babyboomers van generatie Alpha te onderscheiden? Wat hen bezighoudt en hoe je ze kunt omtoveren tot jouw klant? Tijdens deze workshop duiken we in de karakteristieken van verschillende generaties.

Voor wie?
Voor iedereen die meer diepgang zoekt in het leren kennen van de verschillende doelgroepen/generaties.

Deze sessie wordt verzorgd door:
Esther Molhoek, Cows & Stars

13.00 > Social Selling

Met social selling laat je klanten naar je toe komen. Jij staat als personal brand centraal in dit proces. Je deelt kennis via een aantal social mediakanalen waar je prospect en klant te vinden is en gaat actief de interactie aan met je volgers. Het doel van social selling is relevent worden, waarde cre√ęren, nieuwsgierigheid wekken, kennis delen en online zaadjes planten in de hoofden van je prospects. Zo draai je het traditionele verkoopproces om; je benadert je doelgroep op een ‚Äėwarme‚Äô manier om zo tot een afspraak te komen.¬†¬†¬†

Voor wie?  
Je bent ondernemer of actief in een functie waar je veel in contact komt met klanten / prospects. Je bent een redelijk actieve gebruiker op LinkedIn en wil social selling graag een plaats geven in jouw marketing en sales.

Deze sessie wordt verzorgd door:
Lieneke de Wolf, Get a Grip

14.00 > Voorkom deze 5 meest gemaakte ‚Äėfouten‚Äô in Google Ads

Hoe cre√ęer je een succesvolle campagne in Google Ads? Welke instellingen kun je daarvoor gebruiken en hoe optimaliseer je je campagnes? Aan de hand 5 concrete valkuilen leggen we je uit hoe je het maximale resultaat uit je budget haalt. We gaan onder andere in op zoekwoorden, kwaliteitsscores, zoekwoordtypes en conversies.

 

Voor wie?

Voor alle ondernemers en marketeers die hun omzet willen vergroten en meer klanten willen aantrekken via Google.

Deze sessie wordt verzorgd door:
Arie Joosse, SEO / SEA Specialist bij Nedbase

15.00 > Beter vindbaar in Google?

Hoe maak je slimmere SEO content van waarmee je gevonden wordt in zoekmachines? In deze sessie gaan we flink de diepte in. We starten met een snelle basis: zoekwoord dichtheid, headertags, linkbuilding en techniek. Daarna verdiepen we met deze vijf onderwerpen:
1.       Content als rankingfactor nr. 1
2.       Wees superspecifiek
3.       Nieuwe zoekwoorden eerst
4.       Ga voor longtail
5.       Kies het juiste kanaal

Deze sessie wordt verzorgd door:
Olaf Geysendorpher, Proven Context

16.00 > Neuromarketing

Als ik weet hoe mijn brein werkt, weet ik dan automatisch hoe het brein werkt van mijn klant?

Uit onderzoeken blijkt dat 95% van de wereldbevolking verkopen niet leuk vindt!
– Welke desastreuze gevolgen heeft dit?
–¬† Wat zijn (wetenschappelijk) bewezen manieren om je product of dienst bij je afnemer te krijgen?
– Welke cruciale rol speelt breinkennis hierbij?
– Wat is breinkennis? Welke voordelen biedt het om inzicht te hebben in de biochemische werking van ons brein, ofwel inzicht waarom je potenti√ęle klant wel/niet jouw product of dienst afneemt?
– Wat behelst het vakgebied neuromarketing en hoe kan jij je voordelen hieruit halen?
РWelke aanvullende voordelen heeft breinkennis voor jou als ondernemer? 

Maurice is oprichter en mede eigenaar van het bijzondere en succesvolle advieskantoor Gewoon Lekker Leven uit Wemeldinge. Vanuit een uniek, holistische werkwijze begeleiden zij,¬† voornamelijk ondernemers, bij het realiseren van een “gewoon lekker leven” waarbij verschillende vakgebieden worden gecombineerd. Hierbij wordt vooral gebruik gemaakt van inzichten vanuit de wetenschap. Zo hebben zij een unieke combinatie gelegd tussen dienstverlening vanuit de financi√ęle wereld met inzichten in neurowetenschappen, epi genetica en endocrinologie.¬† Wil jij meer inzicht krijgen wat inzicht in de werking van jouw brein kan betekenen voor jouw bedrijf en daarmee op een leukere, gemakkelijkere en effici√ęntere manier ondernemen? Wees er dan bij!

Deze sessie wordt verzorgd door:
Maurice van den Hemel, Gewoon Lekker Leven

19.00 > Hoe zorg je dat je mailings niet alleen ontvangen, maar ook geopend worden?

E-mail is nog steeds het meest waardevolle online marketingkanaal. Daarnaast is het ook vrij eenvoudig om mee te beginnen. Het verzenden van mailings is namelijk niet zo ingewikkeld. Het verzenden van éffectieve mailings wel. Dit heeft alles te maken met o.a. spamscores, verzendfrequentie, reputatie en een goede onderwerpregel. In deze workshop leer je niet alleen hoe je jouw mailing kunt afleveren in de mailbox, maar ook hoe je ervoor kunt zorgen dat deze daadwerkelijk wordt gelezen.

 

Voor wie?

Voor iedereen die al eens mailings verstuurd heeft en ge√Įnteresseerd is in het inzetten van e-mailmarketing met optimaal resultaat.

Deze sessie wordt verzorgd door:
Robin Goedhart, Online marketeer bij Nedbase

20.00 > Hoe presenteer jij jezelf online?

Een goede toespraak houden op een jubileumfeest of een krachtige presentatie voor nieuwe klanten is voor veel mensen echt een grote nachtmerrie. Laat staan jouw verhaal online vertellen.

Juist in deze bizarre tijden heeft online presenteren echt een vlucht genomen. Het gaat gepaard met een aantal unieke uitdagingen. Als we een fysieke presentatie verzorgen, kunnen we mensen nog persoonlijk begroeten en de aandacht van het publiek vasthouden met onze non-verbale communicatie. Een online publiek is sneller afgeleid en heeft over het algemeen veel korter aandacht voor jou.

Na afloop van dit webinar heb je prima handvatten om:

  • Met veel meer zelfvertrouwen te presenteren in het openbaar;
  • Jouw presentatie met impact over te brengen aan jouw publiek;
  • Jouw boodschap om te zetten in heldere taal;
  • De stijl die het beste bij jou past te verwerken in jouw presentatie;
  • Spanning voor het presenteren om te zetten in enthousiasme.

Dit webinar is alleen geschikt voor mensen die houden van humor, een flinke bak inspiratie en inzichten willen vergaren en daar ook daadwerkelijk mee aan de slag gaan.

Deze sessie wordt verzorgd door:
Marc Volleman, De Twaalfde Man

Business-Bootcamp-icoon-wit1

Dynamische workshops

Business-Bootcamp-icoon-wit2

45 minuten per sessie

Business-Bootcamp-icoon-wit3

Daar pluk je de vruchten van

Business-Bootcamp-icoon-wit6

Stel zelf je programma samen

Business-Bootcamp-icoon-wit4

Doe inspiratie op

Business-Bootcamp-icoon-wit5

En je wordt er sterker van!

FAQ’s

Kan ik de sessies ook terugkijken?

Ja, je kunt de workshops waar jij je voor aangemeld hebt ook op een later moment terugkijken.

Is dit evenement ook iets voor mij?

Het event is voor iedereen die iets met marketing en communicatie te maken heeft. Of je er nou veel of weinig van af weet, ons doel is iedereen te inspireren.

Heb je vragen?

Neem contact met ons op via: info@business-bootcamps.nl